torsdag 14 maj 2009

Utmaning !!!

Blev utmanad av gulliga Angelika på detta lilla roliga :)
Tre saker som alltid finns i min/mitt......
Kylskåp: Mjölk, Loka, ägg
Frys: Fisk, pommes, glass
Skafferi: makaroner oboy, kaffe
Handväska: Plånbok, hårborste, massa skräp...
Sminkväska: Kajal, fondation, mascara
Badrumshylla: Tandborste, tandkräm och klippsaxar
Förråd: Säsongskläder, julsaker och skräp som ska någon annastans och hamnar i förrådet tills "någon" flyttar dem dit de ska ;-) här instämmer jag med Angelika...:)
Hjärna : ojoj, där finns mycket, hmmm planering och åter planering, skulle behöva släppa det lite..och så klart tankar på min familj, jämt...
Jackficka: Mobil, nycklar, hundgodis...
Kryddskåp: Grillkrydda, vitpeppar och salt
Barskåp: Sprit, vin och doolies
Köksbänk: Micro, kaffebryggare och berv/tidningshög

Nu vill jag utmana:

Mys blogg
Camillas kryp in på nätet
Elin
Miss Goldie
Essmo

Ska bli kul att se vad ni har för kul hemma hos er!!!

Inga kommentarer: