onsdag 9 april 2008


Så var det kvällen igen, dagarna gå fort, och nu är det full fart mot helgen.
På lördag ska vi till Lina och Anders, tilsammans med Lotta och hennes lilla familj.
Vi ska ha spelkväll....ska bli sååå skul, jag älska spel....och gärna frågesport.
Men nu ska vi bl.a testa ett nytt spel som Lina köpt, "med andra ord" heter det, verkar kul.
Imorse steg jag upp tidigt och började plantera om krukväxter, jag köpte svarta krukor i igår på gekås, och jag är ju sån att jag kan inte vänta med nåt...allt ska helst ske NU, inte så bra alltid kanske...jag kan tex. inte koppla av innan jag gjort allt som jag tycker MÅSTE göras...men, men alla är vi olika, jag tillåter mig inte att sätta mig vid tv:n eller datorn om jag inte diskat, dammsugit o.s.v.
Så jag planterade om en del imorse och resten på min lunch, blev jättebra, och växterna blev nog glada.
Jag unnade mig en orkide, jättefin, som vi fått in i affären.
Den satte jag i köksfönstret, den ska tydligen inte ha för mycket sol.
Tack Martina för din komentar, kul att du va inne och läste min blogg =)
Jajamen, vi ses i kön....
Nu avslutar jag för idag...god natt mina vänner!!!!KRAM!!!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Ja, mina blommor hade säkert åxå blivit glada om dom hade fått lite ny jord.....det var ett tag sen dom fick det....om jag säger så....Jag har inte det minsta problem med att skjuta sånt tråkigt framför mig...hehe. Nåt vi är olika på....

Taina sa...

Hej!nu har jag lagt till din blogg på mina favoriter.lovar att gå in nästan varje dag o kolla läget.Jättekul!Fina foton o intressant läsning!Kram Taina

janne A sa...

tjänis lena..var tvungen o kika in
häftigt gjort av dig..tyckte de var jätte bra o kul läsning...
du verkar må så gott o är så mysig
kramar janne A