torsdag 10 april 2008


Jaha, nu får vi snart inta horisontalläge igen...alltid skönt.
Idag har varit en helt "vanlig" dag, jag har jobbat och det har inte hänt nåt särskilt, jag har inte vunnit en miljon, jag har inte hittat drömprinsen, han kom inte inte in i affären idag heller, haha=o jag har inte heller vunnit en resa, bil eller annan lyx, MEN vad gör det, jag har pratat med treviga kunder, jag har jobbat med min bästa vän och min vän och chef Anita, och det skulle jag inte villja byta bort mot nån högvinst.Familj och vänner är mer värt än allt guld....
Den gulligaste vetrinären i världen kom oxå in i affären och då var My och Harry där.
Harry har ju aldrig haft sina testiklar på plats, och nu när han är över 2 år, så har vi ju gett upp hoppet.
Men för ett tag sen kännde vi att en ramlat på plats, men eftersom han är så gammal så blev vi oroliga, var det verkligen den...eller!?
Så vi bad Gunilla känna efter, och JODÅ det var den.. Gunilla hade aldrig varit med om att en hund som var såpass gammal, hade råkat ut för det.
Så jag grattade Harry, nu har han i.a.f EN...så nu är han en halv karl hehe. Bättre sent än aldrig.
idag har vart en härlig vårdag, och så ljust det är på kvällarna, härligt.
Vi har fått in styck glassarna idag, det är ett säkert vårtecken, ska nog ta en nu till helegen.
Kul att ni komenterar min inlägg!!! Tack alla, kul att du Janne och du Taina hittat hit oxå:)
Hoppas ni alla får en bra fredag!!! Kram och Natti, natti!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! Inte säkert att jag kan komma den 18:e, men jag hoppas att jag och noel kan hälsa på en annan dag isf..
Hoppas du får en superhärlig fredag och helg!