fredag 11 april 2008



FREDAG :) bästa dagen på hela veckan, även om jag jobbar på lördagen, så är fredagen härlig.

Idag åt jag potatisgratäng och lax, som jag bara stekte i citronolja och med citronpeppar, My åt grillade rev. Jättegott, medans jag lagade maten smuttade jag på en rom o cola ;)

Sen såg vi på talang, det är väl sådär, denna omgången har det väl inte varit nån riktig höjdare, men det kanske kommer. Körslaget imorn får jag inte se, för då är vi på Floghult, hos Lina och Anders, men det gör inget, för det är det värt, och jag tycker inte man ska ha på tv:n när man har gäster eller är borta, då ska man umgås och ha roligt.

Det var en kul dag att jobba, på fm. var det ganska lugnt, men på eftem. var det mer kunder, den söta lilla tjejen som kör GT, sa idag att hon tyckte jag hade snygg frisyr och tjockt hår, hur hon nu kunde tycka det, jag behöver verkligen gå till frissan, men det blir ju aldrig av.

Är det nu snö när jag vaknar imorn, får jag ett anfall, jag gick i foppatofflor till jobbet idag, så skönt, visserligen kommer jag 2 cm närmare marken, men det är ingen som märker nån skillnad om jag är 1,28 eller 1,30....hahhahaha...eller?????

Sov nu gott i eran sköna säng!!! För det ska jag göra :) Kramen!!!!

Inga kommentarer: