tisdag 8 april 2008


Gokväll!!!
Nu har jag och My tittat på en film, mysigt.
My har fått en ny kudde, som hon provlegat i soffan :)
Har vart i Ullared idag, och lilla Tindra va med, det gick så bra. Hon hade lite pengar med sig, men ingenstans att lägga dom, så vi köpte en plånbok, som hon blev jätteglad över.
När vi kom hem satte vi in foton i den...det tyckte hon va riktigt häftigt.
Det är så härligt med Tindra, hon är ju så stor nu att man kan samtala på ett annat sätt.
Så badade hon ju här i badkaret, det tycker både Tindra och Tuva är skoj.
Så målade My naglarna på henne sen.
My fick en tunika och en pyamas, det är så skönt att ta på pyamasen på kvällen. tycker både jag och My.
Så fick My en ny pårm till scrappiz, och lite fotofix och en sax oxå.
Så köpte jag en svart fotolist och ett set svarta ramar, så nu har jag fårr upp Lotta och på min fotovägg, det blev bra.
Även svarta krukor med fat köpte jag , 4 sy...har börja plantera om mina krukväxter. känns skönt när det är gjort.
Nästa vecka ska jag nog putsa fönster och byta till ljusare och luftigare gardiner.
Imorgon är det jobb, onsdagar brukar vara lugna.
men jag tycker det är mycket roligare när det är mycket folk...så det är kö i kassan :)
Kan undra om man kommer i säng lite tidigare idag, så säger jag alltid...men klockan blir närmare midnatt när jag släcker, måste ju läsa GT, som jag alltid gör, jag har försökt läsa den på nåtet, men det är inte detsamma.
Undrar hur det blir om vi köper en bärbar dator...kan jag då läsa gt på den i sängen...HMMMM...
Nu slutar jag för idag...natti, natti!!!!! Kram;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan lena. JAg gör ett litet försök med att skriva till dej. Kan inte påstå att jag någonsin skrivit på någons blogg förut.
Tycker att du har en bra "blogg", lärde mej något nytt om dej. Hade ingen aning om att du höll på med "scrapping".
Vi syns i kön.....Martina

Anonym sa...

hej hej.. idag ska jag och noel till gekås :-) göra av med lite pengar ;-) hihi.. ha det bra //kram kram