fredag 6 februari 2009

BULLAR...med mjök!!!


Nå, blir ni läskade ;)
Idag har jag kompenserat min slappar/scrappardag igår.
Ja, jag har inget dåligt samvete, jag tycker man nån gång kan unna sig att bara inte
göra någonting eller göra nåt som man tycker om, läsa, scrappa, träna är ju oxå nåt man unnar sig, det är så rätt så!!!!
Men idag då har jag gjort vad man alltid måste göra, diska, tvätta, dammsuga och torkat golv, MEN oxå bakat bullar, det är ju roligt, och luktar så gott, och billigare än köpa, men det är ju det där med att diska allt efteråt som är det tråkiga, jag har ju så litet kök, och nästan inga bänkar.
Jag har nu börjat baka på bakbordet, och har det på köksbordet, det går jättebra.
Ska snart ta mig en kopp kaffe och bulle, men det blir nog ett glas mjölk och bulle oxå, inget går ju upp mot det.
Ikväll är jag själv, My ska sova över hos kompisar i Sexdrega, hon följer med dom hem efter skolan.
Vet inte vad jag ska äta, tror det blir snitzel, baconsås och ris.
Så ska jag bänka mig och till på lets dance och ta ett glas vin ;)
Visst var det kul på partyt, kan meddela att mitt nagellack sitter kvar, kanske är lite naggat längst upp.
Men du Lotta som har ett sånt jobb, har väl slitit bort det och kanke Lina oxå,
man håller ju på med kartonger och sånt.
Senare i eftermiddag ska jag titta på en film och mysa (igen)
Vad arg jag blev, vi hade två presentkort på bio, och My hade ett så missade vi sista användardag, vad snopet...men det är ju "ingen idé att gråta över spilld mjölk"
Nu hoppas jag att ni får en bra helg, kanske skriver jag mer i helgen, men det är inte säkert, ska ju jobba imorn och så.
Må gott!!!! Kram Lena.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Mmm vad gott det ser ut med bullar...nybakta bullar och ett glas kall mjölk är inte helt fel:)

Jo, mitt nagellack sitter faktiskt kvar lite bra:) Har haft jobb där jag haft handskar på mig....Är så snyggt:)

kramiz Lina!! sa...

Ja vad gott det ser ut med bullarna!!! Med ett glas mjölk så är det väl bland det bästa som finns... :)

Ska nog ta bort mitt nagellack idag, det börjar naggas i kantan.. o då är det inte lika snyggt... men det har ju hållt bra ändå :)