onsdag 3 september 2008

En "rik" dag igår...


Ja, det var en så rolig och givande dag igår.
Jag jobbade ju först, men vi hade några stycken planerat att åka och överaska Lina som fyllde 25 år.
Vi blev ett stort gäng till slut, och det tyckte jag var jättekul.
Det var My, Lotta, Tindra, Tuva, Taina, Helen, Dennis, Emelie, Ingegerd, Bent-Göran och så då jag...hehe, vi hade med oss kaffe och kladdkakor, och en krukväxt, Ingegerd hade gjort en så fin blomgrupp, hon skulle blivit florist.
Lina blev överaskad och jag tror hon blev jätteglad.
Hon hade fått ett värstingstativ till sin systemkamera, och det passade ju bra så kunde Lina ta kort på oss alla, och hon kunde ju vara med oss, för det är fördröjning på kameran.
Undrar ändå om hon fick med alla...barnen satt i knän och jag och Taina satt på samma stol....hoppas inte det syns på korten...herregud....haha.
Satt där och tänkte villket härligt gäng vi är..vad värdefullt det är att ha såna vänner och härlig släkt.
Idag är jag ledig, tvättar, sen ska jag gå ut med Lakris...därefter åka till Svenljnga och passa Tuva när Lotta och Tindra klipper sig.
Kanske kan vi äta lite korv och mos eller nåt oxå.
Sen ska jag scrappa en Lo till Tomas som fyller år imorn.
Imorgon ska jag klippa mig...det behövs ska jag säga.
Ikväll börjar idol. så kul...jag gillar alla serier som börjar i höst, "bonde söker fru" m.m
Nä nu kurrar magen. ska äta lite frukost, hoppas ni oxå ser fram emot en härlig dag för det gör jag.
Och LYCKA TILL!!! Lotta med din cv:n...hoppas, hoppas!!!
Kram på er alla!!!!!

Inga kommentarer: