söndag 31 augusti 2008

Härlig söndag....

Ja, då är det söndag, en ganska bra dag, men inte så fint väder som dom utlovat :(
En liten förklaring till förra inlägget, hehe, Jag förstår vad du menar Lotta, så här är det, jag älskar att komma HEM efter jobbet, boa sig inne i höstmörkret :)
Men det är oxå roligt att ha något att se fram emot ibland, att göra saker med dom man tycker om att umgås med, det har kommit till yttligare saker, hehe, en scrappträff hos Lotta, Ikeabesök med Taina, Mattias och hans tjej, och ja, Catarina jag skulle gärna villja träffa dig och lille Noel, vi får försöka planera in det. Jag är så lyckligt lottad som har så många omkring mig som jag tycker om!!:)
Nu ska vi snart ut och fota lite jag och My, sen ska vi till Aveholm :)
Kram till er alla!!!

1 kommentar:

Miss Goldie sa...

Tack så jättemycket för den fina kommentaren om min senaste LO! Jag blev sååå glad när jag läste den! Kul att du också scrappar! Jag kollade in dina LO:s och du är jätteduktig!!!