måndag 21 april 2008



Återigen en härlig vårdag.

Gunnar kom med Tuva på morgonen, då tog vi genast en tur med kärran, och lilla Tuva va trött i ögat. Så det tog inte lång stund innan hon sov, vi gick stora näsetrundan. När vi kom hem, hjälpte hon mig att hänga tvätt ;) första dagen i år som jag hängde tvätt ute, härligt.

Vi var tvunga att gå till affären och köpa ägg, för vi skulle göra pannkakor.

Efter lunchen, badade Tuva. Sen var hon nog lite trött igen, så jag och Helen tog en promenad, och då sov hon nästan hela tiden, så skönt att sova ute, man får passa på, man vet aldrig när vädret ändrar sig, men det ska nog vara fint några dagar till :)

Dagen går så fort när Tindra och Tuva är här, vid 17.00 skulle hon vara hemma. Så jag skjutasde hem henne vid den tiden.

Om jag känner för det, ska jag putsa fönster och byta gardiner imorn, jag kan ju inte ha svarta gardiner när solen lyser så fint, nej då älskar jag mina vita gardiner, som släpper in allt ljus.

Må gott alla och sov sött ;)

Inga kommentarer: