onsdag 5 augusti 2009

Nu har jag vaknat...hehe

Oj vad länge sen jag uppdaterade här, det är väl konstigt, fast man är ledig och har semester så blir det mindre gjort....Nu har jag i.a.f skapat ett kort, ska föreställa vintage.....dropparna på blombladen blir ju genomskinliga sen...men jag fotade för tidigt....
Jag har ju hittat facebook...och vad kul det var då.....jag som var emot det innan...spelar ett spel där oxå, där man ska sköta en farm...jössus man blir ju helt beroende...men jag tycker det är sunt, det visar att man har barnasinnet kvar :)
Så har jag ju börjat jobba, och det går väl bra....men visst är det skönt med semester :)
Må gott alla, ska gå en bloggrunda nu...vill ju se vad ni gjort!!!Kraaaam...

7 kommentarer:

E sa...

Kul att du är tillbaka! Vilket härligt kort du gjort! Jättefint! Det där farmspelet är min sambo oxå fast i:) nja, jag är inte lika förtjust:)
Kram

Hanna sa...

Hej!
Urläckerts kort precis som vanligt! Verkligen helt underbart.
Ha det bra,
kramar från Hanna

Unknown sa...

Så härligt att "se" dig!! Uuunderbar kort du har gjort! Gillar stilen så mycket!!

Jaana sa...

Gorgeous card...Love the style
Have a nice day..
Jaana

My sa...

jätte fint kort mamma, jag tycker om det verkligen:)

Karin sa...

Kul att du är tillbaka! =)
Vilket härligt kort! Sååå fin bild... Hoppas du en riktigt härlig helg!
kram kram!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Gud vad fint kort! Så himla vintage & snyggt!

Kul att du är tillbaka här, det är nog ganska många som varit frånvarande under semestrarna - då har man ju haft fullt upp! *ler*

Facebook ja... Där höll jag till ett år sen och jag blev helberoende av alla spel! Spelade Farm, Yoville, alla småspel, brädspel, mm... Där finns ju hur mycket somhelst! Så jag förstår hur kul du har det, nu när det är nyupptäckt och allt!

Hoppas iaf att allt är bra med dig och att du haft en härlig semester!
Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica