måndag 13 april 2009

Award :)


Jag har fått en award med en underbar hälsning av MIN gulliga, snälla Lotta!!!
Tack, blev jätteglad!!!!!! :)
Nu vill jag skicka den vidare till
My: Som skriver helt underbart roliga och spontana inlägg, man ler varje gång, och lägger in dom mest fina foton, du är en så skön tjej, så den är du värd tusen ggr om!!!!!!!!
Lina: Som när hon väl skriver inlägg, skriver långa, roliga och innehållsrika berätelser, jag kollar varje dag om det är nåt nytt kul att läsa.
Hon gör oxå helt fantastiska LO och kort, en jätteduktig scrappare och fotograf, hennes foton är helt fantastiska!!!!

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Helloouuu!

Nu har du något mer som väntar i min blogg! =)

Ha de bäst!
Kram / Angelica

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jag lovar att hålla tummarna för dig idag! Och du kommer säkerligen fixa beställningarna i ett kick, du visar väl resultatet på bloggen sen va?

Tack för dina supergulliga påhälsningar, blir så glad varje gång du varit där och klottrat! =)

Ha de bäst!

Kram / Angelica