söndag 7 september 2008

Varit på mässa :)




Här är min "skörd" från min dag på mässan :)
Jag är så nöjd och det var så roligt, lagom mycket folk, inte för mycket och inte för lite, det ska ju kännas att man är på mässa med massa folk, men inte så trångt att man inte kommer fram
Fick tag i en hel del, jättefina saker, bl,a en fiskarns skärmaskin, och så en del stämplar och distressfärger.
En del snygga papper både cardstock och mönstrade, flera alfabet, dekorationer av olika slag, ja jag är nöjd med mina köp.
Så har vi ju så roligt och mysigt, och vi är alla lika barnsligt glada och förväntansfulla.
Imorgon ska jag med Helen till Borås, ska bli kul, men jag har inga pengar att shoppa för, men kul ändå att följa med.
På tisdag är jag oxå ledig, då ska jag testa mina nya saker och SCRAPPA :)
Kram på er alla och en jättekram till gänget som var med på mässan!


3 kommentarer:

emelies blogg sa...

OJ vad mycket saker du köpte, en massa fint! på sista bilden sitter my uppe i högra hörnet med sin digitalkamera haha :D

kramiz Lina!! sa...

Tack för en otroligt kul dag!!! Så mycket snyggt du köpte, kul att börja scrappa med de nya sakerna nu!!!

Lotta sa...

Ja, då måste ju vara nöjd över allt detta fina....Ska bli kul och se hur du får till det med distresserna;)