onsdag 7 maj 2008


Nu har jag äntligen gjort en LO, har länge gått och tänkt på en rubrik till detta kortet, jag var ju tvungen att ta hjälp av er, och jag tog Catarinas förslag, tack för det Catta!!!:) Jag tänkte ta fu*k you, men det kunde jag ju inte, haha!!! jag blev rätt nöjd med denna, första ggn jag använde bubbelplast, och det var kul :) måste beställa mer kort nu, man blir ju lite kräsen villka kort man ska välja, det är inte lätt och som sagt hitta en bra rubrik oxå...MEN kul är det:) :)

4 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Jättefint!! Härliga färger och snyggt hur du format bubbelplasten som ett hjärta!! Härligt kort på Abbe!!:)

kramiz Lina!! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kramiz Lina!! sa...

Det är jag som tagit bort ett inlägg, det blev samma inlägg 2 gånger... haha

Lotta sa...

Ja, det blev ju tokbra. Snyggt att du har gjort ett hjärta av bubbelplasten. Härliga färger åxå. Bra lilla mammsen:)