tisdag 29 april 2008



Satte mig en liten stund här vid datorn, tänkte lägga mig tidigt, det har vart en jobbig dag på jobbet, mycket varor. Så steg jag upp tidigt och fixade matsäck till My som skulle åka på skolresan, det blev Gränna/ Visingsö som jag trodde. Dom hade haft jättekul. Men klockan är snart 23.00 och jag har inte lagt mig än, så ska jag ju då läsa lite oxå, lånade en massa "härliga hund" tidningar av Lina, jättekul läsning. Men jag är ju ledig imorn, så skönt, blir som vanligt, städa, tvätta, diska och sånt nödvändigt. Men jag hoppas jag känner för att scrappa lite oxå, är lite sugen på det.

Agaton sitter här och tittar på mig, med ögon som säger "Matte jag älskar dig, du betyder allt för mig" finns nog ingen människa som ger så mycket villkorslös kärlek, som våra älskade djur, vi skulle nog ibland uppskatta dom mer än vi gör!!!!!!!!

KOM IHÅG!!!! Den som inte tycker om katter, har varit råtta i ett tidigare liv!!!!!!

God natt och sov gott!!! Kram!!!

Inga kommentarer: