söndag 13 april 2008


Jaha, nu är vårat hem en lampa, en ytterkruka och en tallrik fattigare :(
Närb jag och My satt och åt i rummet, hade jag fönstert lite öppet. Eftersom mina stackars katter är innekatter så tar dom ju varje tillfälle att lapa lite luft :/ och Agaton hoppar ju upp blandb krukväxter och lampa, och river ner lampan, och en kuka, skärver och flisor och vatten över hela golvet....:( och My börjar skratta, jag tyckte inte det var roligt alls, så jag spände ögonen i henne och frågade om hon tyckte det var roligt, men det tyckte hon ju inte (sa hon) det hon tyckte va roligt var väl att det var min lilla älsklingskatt som gjorde det, så det var ju bara att börja städa upp det, till råga på allt funkar inte dammsugaren, en pigg på kontakten som ska in i väggen är av, vad förvånad jag blev i morse när jag skulle dammsuga.
Så var det då disken...och vad händer då !? jo då tappar jag ett fat, jag hade inte ens hunnit gå ut med påsen med dom andra skärvorna i....ja jössus så det kan bli, nu har jah ju ingen lampa i fönstret, kanske kan jag köpa en ny då :D
Min lilla My kom in med en bukett vitsippor, så gulligt och vad glad man blir, undrar hur många såna buketter till hon plockar till mig, det är såna små stunder man får ta vara på!
Idag är jag lite seg efter igår, men det var det ju värt.
Kan ni tänka er jag glömde min mobil hos Lina, inte likt mig, och jag har inte hämtat den än...hahah.

Inga kommentarer: