tisdag 15 april 2008



Gokväll på er!!!

Ja, så är man då ledig imorn, så skönt, ska till arbetsförmedlingen i Svenljunga, inte så kul men ett måste.

Så ska jag tvätta, det är min tvättdag, och kanske städa lite, får väl göra en ganska rejäl städning nu till helgen.

Anders var här igår och fixade en ny kontakt till min dammsugare...ja dom är guld värda mina kära mågar :) Så bad jag honom kolla lite på datorer på nätet tillsammans med mig. Jag funderar nämnligen på att köpa en ny dator, en bärbar och Anders är ju så duktig på sånt.

Våran dator nu, är sååå trög och funkar si så där, den låter som ett tröskverk oxå, har ju bl.a en massa bilder på datorn och det vore ju en katastrof om dom försvann om datorn lägger av. Så vi fundera som sagt på en ny, och då vill vi nog ha en bärbar, både jag och My, vi har ju inte så stor plats och det skulle vara smidigt. Jag har ju snart betalat av Mys cykel så då kanske jag kan fixa och ta en dator på avbetalning. Vi är riktigt sugna på det nu.

Imorn ska det nog regna, så typiskt när jag är ledig, hoppas det bara blir nån riktigt ljummen dag, som vi kan få njuta av snart, och helst många naturligtvis.

Sov nu riktigt gott!!! Natti, natti!!!

Inga kommentarer: