torsdag 21 maj 2009

scrappat idag..min älskade groda kom med oxå :)

Ett grattiskort blev det, har ju beställt lite från bl.a sykompaniet, rosorna är därifrån..gillar dom, ska köpa i fler färger.

Här har vi ett somrigt kort, har fått en förkärlek för dekorationsnålar :)
Som ni ser så är en av mina kära grodor med på detta kort....

Här är ett kort som legat ett tag, jag var inte nöjd med det, så jag satte dit lite extra, lite bättre, men är inte helt nöjd med detta...


Jag har hittat den bästa scrappgrejen...har säkert funnits hur länge som helst, men jag köpte en på gekås i veckan...och detta är ju räddningen för mig....HATAR att klistra, har alltid gjort, det var en pina i skolan....
Skulle väl inte scrappat idag, när vädret var så fint, men jag har vart ute lite oxå...och städat och tvättat och tvättat taket på toa och gjort helrengöring på kattoan....så hade jag scrapplust, så då får man passa på.
Ikväll får vi titta på bönderna och se vad det är för djupingar i år :D
Kram på er alla!!!



5 kommentarer:

Fia skapar sa...

Wow, vilka underbara kort och så många olika stilar du visar upp. Det är helt omöjligt att ha en favorit bland de tre, och både det första och det sista skulle jag gärna vilja lifta.....

Lotta sa...

Jätteläckra kort, härliga färger! Gillar nog mest det översta, snyggt upplägg på den och fint med alla blommor. Sen är ju grodorna jättesöta.
En sån klistergrej har jag åxå köpt på gekås, men det blir inte av att jag använder den.
Ha en bra dag lilla mamma....
Kram

E sa...

Mina två favoriter är de två översta, jättesnygga med massor av sommarkänsla!!
Hoppas du får en bra helg!

Karin sa...

Jättefina kort! Gillar grodorna, dom är ju så söta! =)

Hoppas du får en härlig helg!

kramkram!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow vad du tog igen det du inte hunnit skapa på ett tag! Med råge!
Det understa vet jag att du hade med i bloggen för ett tag sedan, men du vart inte nöjd med det? Varför förstår jag dock inte... *ler*
Jättefina kort, och dina grodmotiv är ju bara sååå söta!
Favoriten blir nog det översta! Jättefint upplägg!

Limmet är säkerligen bra, testade det för några år sen, men jag använder nog femtioelva olika lim - det beror på vad jag ska limma.

Var där några snyggingar/djupingar bland bönderna då? Jag tittade inte, men jag har iof aldrig följt med i det där..

Jag sitter här och väntar på att min byrå ska torka, har precis målat stommen igen med kopparfärg... Sen är det bara ovansidan som ska dekoreras och sen är det klart!

Ha en trevlig lördag!
Kraaaam / Angelica