torsdag 16 oktober 2008

Här kommer MÅNGA kort!!!

Vill ni se hur min nya frisyr blev, INTE!? men det får ni gör i.a.f !!!
Så här blev det, page, hehe, det har jag inte haft på år och dag. Kul att testa nåt nytt, och i denna frisyren ska man ju ha TJOCKT hår, och det har ju jag :D
Agatons sovställning, visst är han cool!!!!!!????

SÖTIS!!! Så några LO, som jag gjort, dom mesta gjorde jag på våran scrappträff....



Yttligare ett sovfoto på Agaton!!!!!
Ja, nu kommer min bekännelse, jag skulle ju inte köpa nåt på Lockryd....MEN, det blev det ju ändå, jag skulle kunnat köpt mycket mer.....Detta är en "Drottning Dagmars nålkudde" hehe, om man tittar noga så ser det ut som små nålar som sticker upp.....
Köpte en såååå fin kruka till den oxå, en röd, eftersom jag ska ha den i köket och jag har rött där så passar den bra där.....
Så köpte jag en paraplyaralia till My.....
Mys blomma igen....
Denna köpte jag för ett tag sen.....det är en palm och en calanchoe....
Jag älskar blommor, nu snart är det dax för julstjärnor och pynta i fönstren...mysigt....


6 kommentarer:

My sa...

EGO BILD:D

Anonym sa...

Jättesnygg frisyr, passar dig väldigt bra.

kramiz Lina!! sa...

Jättesnygg frisyr!!! Toppen!!! :) O jättefina LO:er!! Anders röstade på din som bäst på scrapträffen :)

kramiz Lina!! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vilken snygging! Jättefin frilla! Härliga kort på Agaton :)

Lotta sa...

Korten på Agaton är ju för häftiga......Tycker det blev jättebra frisyr, snyggt i nacken.