lördag 16 augusti 2008


Söta, söta Tuva!!!
Hon har lite tufft nu med inskolningen, till dagis det är jobbigt, och minst lika jobbigt för föräldrarna.
Jag tänker jättemycket på henne och Lotta som måste gå från ett skrikande litet barn, som sträcker armarna efter en.
Men jag frågade My idag om hon kommer ihåg när hon var i samma situation, för hon skrek oxå ett tag när man lämnade henne, i Frölunda var det en som hette Eva som hade My ett tag, och när hon gick iväg med My i kärran hörde jag hennes gråt lång väg.
Det känndes, men som sagt, My kommer inte ihåg det, och hon tog ingen skada av det.
För man känner ju att man överger dom.
Så Lottis, det löser sig, men det måste nog få ta den tid det tar, man kan nog inte skynda på det.
Har jobbat idag, kul för det var jättemycket folk, det är Holsljungamarchen här idag och då är det alltid lite "folkfest" här i byn.
Vet ni vad jag ska äta ikväll....:) jo kräftor, så mumsigt, My ska äta grillad kyckling, hon brukar äta räkor när jag äter kräftor, men idag var hon inte sugen på det.
Så är jag så glad för Lottas skull, som blivit DT, det är hon verkligen värd, så duktig hon är på att scrappa, men det blir nog lite press oxå, men tycker man det är kul, så går ju det...så GRATTIS än eb gång Lotta!!!! :D
Snart ska jag och My gå ut på nästet och fota lite, det är ju en riktig sommardag.
Imorn måste jag nog åka o pussa på Tindra och Tuva.
Det är nästan det bästa jag vet :)
Ha det nu bra i solen!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu börjar jag bli orolig inför inskolningen med noel i slutet av september.. stackars lotta