lördag 31 maj 2008

3 namn jag går under: Lena, Mamma, Mormor
3 saker som skrämmer mig: Att något ska hända mina barn och barnbarn, vatten, att inte få leva så länge att man får se sina barnbarn växa upp, och börja sina vuxna liv, med allt vad det innebär.
3 saker som jag har på mig: sköna byxor, t-shirt, flanellen;)
3 sanningar: Jag älskar vin och rom & cola, jag gillar att shoppa på gekås, jag gillar karréskivor.
3 saker jag verkligen vill ha : Pengar så jag kan bjuda hela min familj på något, en resa eller så.
En cuttle bag, en ny bil.


Nu har jag äntligen gjort denna utmaning, det är jättekul, men jag hade många mer än tre svar på varje :) ja, nu har ju alla svarat som jag känner och har blogg, så tyvärr har jag ingen att skicka den till...men tack Lotta för att jag fick den av dig!!!!

Inga kommentarer: